Home/Aanbod
Aanbod2022-04-11T14:15:50+00:00

Strippenkaart is handig

Af en toe support nodig bij je online marketingactiviteiten?

Bestellen
Doe de quiz

LinkedIn adverteren

Bereik elke doelgroep gericht via LinkedIn adverteren.

Meer info

LinkedIn Trainingen

Hoe blijf je als accountmanager in beeld bij je doelgroep?

Online trainingen
Relevante content

Bouw aan vertrouwen

Met het delen van relevante content, bouw je aan vertrouwen met je klant. Maar hoe doe je dat?

Zo doe je dat

Webinar terugkijken

Kijk hier het webinar over content maken voor LinkedIn.

Kijk het webinar

Starten met LinkedIn?

Wil je starten met LinkedIn? Gebruik deze checklist.

Checklist

Claim je domein

Is jouw domein al geclaimd als kennisdomein?

Laat je inspireren

‘Met Suzanne Torenvliet zijn al je webproblemen opgelost. Als je Suzanne inhuurt, huur je eigenlijk een complete multichannel-afdeling in. Suzanne heeft allround kennis van alle facetten van online marketing en executie. Vanaf de eerste dag is Suzanne je collega en lijkt het alsof je al maanden samenwerkt. Open en duidelijke communicatie, heel prettig om zo samen te werken.’ Maarten Boschloo MBA, Multichannel Marketing Lead, Glaxo Smith Kline

Maarten Boschloo, GSK

Marketeer; aan de slag met je online marketing skills

Heb jij ook het gevoel dat wat je altijd deed, niet meer werkt? Je krijgt weinig tot geen reactie meer op e-mails, brieven en inschrijvingen op nascholingen blijven achter bij de verwachting. Het is duidelijk dat de wereld is veranderd. Ook jouw doelgroep denkt, handelt en reageert inmiddels anders. Als jij dus blijft doen wat je altijd deed, blijf je nu met lege handen achter. De meeste marketingcampagnes zijn vaak gericht op de unieke producteigenschappen. Helaas werkt dit niet altijd [...]

Farma, denk in mogelijkheden!

Zo’n crisisperiode als deze legt pijnlijk bloot waar de farmaceutische industrie eigenlijk al veel langer mee worstelt. Namelijk de ruimte, de capaciteit maar ook de wil en flexibiliteit om te schakelen in een snel veranderende wereld. Als een crisis de kop opsteekt en je moet schakelen, dan blijkt dat de organisatie vastloopt op eigen, en wellicht wat gedateerde interpretaties van wet- en regelgeving. Uit vrees voor overtreding van wet- en regelgeving, is er een soort angstcultuur ontstaan waarin nieuwe mogelijkheden [...]

Hoe onderscheid je je als farmaceut op LinkedIn?

Eén van de vragen die ik laatst kreeg tijdens een avond over social media en farma was: Hoe onderscheid ik mij als farmaceut op LinkedIn? Antwoord daarop is eenvoudig. Zorg dat je weet wat je doet, dat je een verhaal hebt. Zorg dat je het anders doet dan anderen. Durf te kiezen voor een thema, een kennisdomein waarmee je naadloos aansluit bij jouw (niche) doelgroep. Je doelgroep is dan wel niet zo groot, je bereik des te [...]

Farma, bereid je goed voor op LinkedIn

Hijg, zucht, puf. Dat is een beetje wat ik gemiddeld hoor in de wandelgangen binnen farma als het gaat om social media in het algemeen en LinkedIn in het bijzonder. Facebook-pagina’s worden weer gesloten, Twitter ambitieus gestart maar niet onderhouden. Geen strategie, geen plan en/of te weinig feeling met het medium, kan ook. Bezint eer ge begint. Neem daarom de tijd om alle voors en tegens tegen elkaar af te wegen. Wat willen we bereiken, waarom en [...]

‘Eerst telden we responskaartjes, nu de click through rate

Over het ontwikkelen en verspreiden van medische content voor en door farma Het ontwikkelen van content voor medisch specialisten en huisartsen - in opdracht van farma - begon voor mij ruim 15 jaar geleden. Interviewboeken, nieuwsbrieven en magazines voor specialisten en huisartsen. Het kon niet op. We publiceerden interessante content in een aantrekkelijke vorm. Als teaser stuurden we, voor verschijning, een aantal miniboekjes met daarin een verkorte versie van één van de interviews. Ik herinner me nog een doktersassistente die [...]

Interne email-nieuwsbrief vergroot begrip én motivatie

Hoe betrokken zijn de mensen uit de buitendienst bij het bedrijf? Juist! Hoe komt dat? Omdat de mensen binnen vooral met operationele zaken bezig zijn en te weinig tijd en aandacht besteden aan de mensen buiten. Dat is een gemiste kans. Want betrokkenheid vergroot namelijk het begrip én dus de motivatie. Aan de slag. Maar hoe? Om mensen buiten betrokken te houden bij wat er binnen gebeurt, kun je in ons digitale tijdperk inmiddels uit verschillende middelen kiezen. De meeste [...]

Go to Top